MEMBER



Friendship

Member, adalah sinonim kepada persahabatan yang sangat akrab. Yang sentiasa bersama dikala senang atau susah. Yang memberi semangat dan nasihat disaat dalam kesusahan. Persahabatan ini bermula semasa perkenalan bersama di satu tempat kerja sehingga sekarang.


Baiklah kita mula dengan pria yang dihujung sekali, nama diberi Syed Izarul Hisyam. Belajar di Melaka. "korang jangan tanya dia belajar kat mana sebab saya tau dia belajar kat Melaka je hahaha" Terukkan hehehe nak buat lagu mana teman malas nak tanya . Nantilah teman tanya dia balik. First of all, dia ni suka sangat bersenam tak ingat dunia . 'aku tak tau dia nak sado sampai tahap mana maybe Hulk?' Maybe la kan.. Dia ni baru sahaja single so, gugurl kat luar sana yang berkenan dengan Abang Budget Sado ni boleh lah DM saya ye.

So, boleh kita move ?

Sakinah Ismail, aku kenal dia dah lama, perangai agak bongok-bongok. Muka macam acah-acah Elfira Loy. Sebab on point dia adalah Kening Beliau. Korang semua boleh tengok post saya yang sebelm ni mengenai 'si Budak Kening'. Apa yang aku boleh desribe pasal budak ni, Dia ni sangat friendly, bukan dengan manusia sahaja dia friendly tapi pokok-pokok, kucing, meja, kerusi dan sengakatan dengannya . Dia ni pakar juga dalam bab ambil gambar ' photographer' . Saya banyak belajar ambil gambar dengan dialah. HEHE. Sebab, sebelum ni amik gambar macam harey.

Haa.. Yang comel loteh tudung merah tu pula...

Dayang NurFarhanisah nama dia, dia ni otak gila-gila sikit. Kalau cakap dia ni asal Hospital Permai, orang percaya agaknya. Hahahaha.... Tapi apa yang aku tabik dengan budak ni. Kalau bab nak berjalan laju je. Bab ambil gambar pon sama. Tapi aku kadang geram juga bila dengar dia main-main kalau nak exam . Tapi at the end, perform juga. Tulah budak Gifted agaknya. Gangster dulu budak ni masa zaman sekolah. Aku harap kau dapat dekan weh untuk form 6. And satulagi moga dipermudahkan urusan kau nak cari zaujah hahaha.

Yang last sekali nak tau ?

Hahaha takpelah biar lah misteri.



Comments

Popular posts from this blog

Braces

AURAT