Make up Zaman Sekarang !

Rasa macam tidak percaya make up tebal gila nak mampuih ni jadi trend zaman sekarang diorang rasa comel? hmmm. Tapi pendapat Zila , perempuan sekarang lebih suka make up yg seiras barbie doll nampak comel gituhh.. "Erkk". Nak make up tu bole...Tapi kena la berpada betul tak?

Zila pon takboleh la cakap lebih sebab... Zila pon make up tapi tak la melebih? "Ehhh" hahahaha. Cuma apa yang saya nak ketengahkan daripada sumber yg saya sediakan ni Kaum Hawa semuanya cantik . Tahap kecantikan itu ada pada setiap insan hawa... Make up itu perlu, Untuk meningkatkan daya keyakinan pada diri . Lagi-lagi wanita pada zaman sekarang sangat successful! dalam kemajuan ekonomi...

Hmmm, Rasa tu Je la kot nak cakap... sebab Zila ni takdela pandai mengarang... But what can I say.... Lelaki tak suka tau perempuan yang make up tebal hahha zila dah banyak buat survey :p hehehe... Make up yg natural pon da lawaaa da gurlss... tapi apa yang penting hati pon kena la baikkan... kalau lawa tapi suka buat jahat haaa tak molek laaa gituh! heeee cakap Ganu pulaaa.. okay saya saja je nak kupas kan hal ni kalau anda semua lebih arif,... saya minta maaf saya hanya berkongsi pendapat... :D Peace no war! Bye chuolassss


Comments

Popular posts from this blog

Braces

AURAT